HUSK - Logg på for bestilling og prisinformasjon

Retur av varer

Retursymbol.png

Forespørsel om retur av vare

Det kan hende at du bestiller feil vare eller at vi sender feil vare til deg. Alle feilbestilte varer som ikke er bestillingsvarer i vårt sortiment og som er i uåpnet, original forpakning kan returneres til oss innen 2 måneder fra de er levert.

Forespørsel om retur gjøres ved å fylle ut nedenstående skjema og sende det inn. Vi behandler forespørselen hurtig og svarer tilbake til deg på e-post.

Kostnadsfri frakt av returer og returgebyr

Vi dekker fraktkostnaden på alle godkjente returer. Dersom det er du som har bestilt feil eller for mange av en vare vil vi belaste deg et returgebyr pr. retur, for tiden kr 273. Denne kostnaden dekker frakten og returhåndteringen. 

Retningslinjer for retur av vare:

• All retur skal forhåndsavtales. Det gjøres ved å sende inn nedenstående skjema. Returen er først godkjent når du får bekreftelse tilbake fra oss
• Varene skal returneres i original og ubrutt forpakning 
• Varer som er åpnet, har skadet emballasje, er skrevet på eller av andre grunner ikke fremstår som ny vare tas ikke i retur
• Overnevnte gjelder også varer med holdbarhet kortere enn 6 måneder
• Vennligst pakk varene forsvarlig i en hard ytre emballasje som ikke skader originalforpakningen. Benytt returetiketten du får tilsendt på e-post fra Bring
• Returrett gjelder kun for varer kjøpt av DentalSpar de siste 2 måneder og som fremdeles er i vårt sortiment

NB!

  • Ikke send varer i retur før du har fått bekreftelse samt pakkeetikett tilsendt fra oss

  • Ikke fest tape eller skriv rett på originalemballasjen når du sender varen i retur. Du kan da risikere at returen ikke blir godkjent

  • Varer som er levert for mer enn 2 måneder siden kan ikke returneres